λογοτυπο ουρολογου

2108943251 & 6976263528
ουρολογος συνταγογραφηση

Συνταγογράφηση

Ο ουρολόγος Αντώνης Λογοθέτης είναι πιστοποιημένος από τον ΕΟΠΥΥ για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση φαρμάκων και εξετάσεων.

ουρολογος κατ οικον

Επισκέψεις κατ' οίκον

Ο ουρολόγος Αντώνης Λογοθέτης είναι διαθέσιμος για επισκέψεις κατ' οίκον για την αντιμετώπιση επειγόντων και χρόνιων περιστατικών, όποτε αυτό χρειάζεται.

Εξετάσεις που γίνονται στο ιατρείο.

Ουρολογικά συμπτώματα

ουρολογος υπερηχος

Υπερηχογράφημα

Ο ουρολόγος Αντώνης Λογοθέτης είναι εξοπλισμένος με τον κορυφαίο φορητό υπέρηχο Logiqbook XP της GE. Περιλαμβάνει διακοιλιακή και διορθική κεφαλή καθώς και κεφαλή small parts. Έχει τη δυνατότητα για διενέργεια triplex και κατευθυνόμενης βιοψίας.

εξεταση ουρων

Εξέταση ούρων

Το ιατρείο διαθέτει τον αναλυτή ταινιών ούρων Clinitek Status της Siemens, οποίος δίνει τη δυνατότητα για γρήγορη και έγκυρη εξέταση των ούρων στο ιατρείο.

μετρηση ροης ουρων

Μέτρηση ροής ούρων

Η μέτρηση της ροής ούρων είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διερεύνησης του κατώτερου ουροποιητικού. Στο ιατρείο του ουρολόγου Αντώνη Λογοθέτη υπάρχει το πλέον σύγχρονο μηχάνημα μέτρησης, το Flowmaster της MMS.

Επεμβατικές εξετάσεις

1.

Βιοψία προστάτη

Η βιοψία προστάτη είναι απαραίτητη για τη διάγνωση καρκίνου προστάτη σε ασθενείς με υψηλό PSA και/ή θετική δακτυλική εξέταση. Στο ιατρείο υπάρχει η δυνατότητα διενέργειας βιοψίας με υψηλή ποιότητα και χωρίς ταλαιπωρία του ασθενή.

2.

Ουροδυναμική

Ο ουροδυναμικός έλεγχος είναι η μοναδική εξέταση που επιτρέπει την ακριβή διάγνωση των αιτίων που προκαλούν δυσλειτουργίες στο κατώτερο ουροποιητικό. Οι ουροδυναμικές μελέτες πραγματοποιούνται στο Ιατρικό Αθηνών.

3.

Κυστεοσκόπηση

Η κυστεοσκόπηση επιτρέπει τον άμεσο έλεγχο του εσωτερικού της κύστης. Η σύγχρονη εύκαμπτη κυστεοσκόπηση είναι εντελώς ανώδυνη και πρέπει να γίνεται για τη διερεύνηση συμπτωμάτων όπως η αιματουρία.