Το ιστολόγιο του/της admin

Η περινεϊκή βιοψία του προστάτη με συγχώνευση των δεδομένων της μαγνητικής τομογραφίας επιτρέπει τη βελτίωση της διαγνωστικής ικανότητας της βιοψίας με λιγότερες επιπλοκές.

Οι νεότερες ελάχιστα επεμβατικές τεχνικές για την υπερπλασία του προστάτη φέρνουν ανακούφιση από τα συμπτώματα του προστάτη με ελάχιστες παρενέργειες και χωρίς την ανάγκη για αναισθησία.

Ο ΕΟΠΥΥ ως αγοραστής ιατρικών υπηρεσιών έχει αποτύχει και πρέπει να καταργηθεί.

Το πολλαπλό μυέλωμα είναι ένας καρκίνος του αίματος ο οποίος ξεκινάει από έναν κλώνο πλασματοκυττάρων. Η σεξουαλική δυσλειτουργία είναι ένα σύμπτωμα που αναφέρεται συχνά από ασθενείς που έχουν επιβιώσει από καρκίνο και ιδίως από αυτούς που έχουν υποβληθεί σε χημειοθεραπεία και/ή ακτινοθεραπεία.

Όταν  ένας ασθενής έχει συμπτώματα από το κατώτερο ουροποιητικό (συχνοουρία, ακράτεια ούρων, επίσχεση ούρων), ο πόνος στη μέση μπορεί να είναι μια ένδειξη παθολογίας στην σπονδυλική στήλη ή τις νευρικές ρίζες, η οποία να είναι η αιτία του ουρολογικού προβλήματος.

Η πρόωρη εκσπερμάτιση είναι μια σεξουαλική διαταραχή ατην οποία η εκσπερμάτιση συμβαίνει σχεδόν πάντα πριν τη διείσδυση του πέους ή σε περίπου ένα με δύο λεπτά κολπικής διείσδυσης ή γενικά πριν ο ασθενής το επιθυμίσει. Κρίσιμα σημεία για τη διάγνωση της πρόωρης εκσπερμάτωσης είναι ότι το φαινόμενο πρέπει να συμβαίνει για τουλάχιστον έξι μήνες σε τακτική βάση και να προκαλεί ενόχληση, δυσφορία, προβλήματα ή αποφυγή σεξουαλικών σχέσεων.

Σελίδες